Thursday, December 12, 2019

شکوفایی کسب و کار با طراحی غرفه ایساتیس

برای هر کسب و کاری، بزرگ یا کوچک، صحنه نمایشگاهی فرصت ایده آلی برای معرفی برند خود و دیدار با مشتریان
آینده است.
هر کسب و کار قدیمی و یا استارتاپ های تازه برای اینکه موفق شوند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند، باید با
طراحی غرفه جذاب و منحصر به فرد در مکانی ایده آل در نمایشگاه فعالیت کنند.
هدف اصلی شما جلب توجه بازدیدکنندگان است که برای رسیدن به این هدف باید از مدت ها قبل از شروع نمایشگاه کارهای
لازم را شروع کنید. این کار با طراحی غرفه نمایشگاه شما آغاز می شود.
تیم غرفه سازی ایساتیس در این پست، اسراری برای شکوفایی غرفه نمایشگاهی شما تهیه کرده اند تا با انجام این فرایند،
تاثیر چشمگیر آن را در کسب و کار خود شاهد باشید.


اندازه غرفه نمایشگاهی
نکته اصلی در طراحی غرفه نمایشگاهی موفق، استفاده هرچه بیشتر از فضا است. اندازه هنگام سفارش غرفه نمایشگاهی اهمیت
زیادی دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند فضای بزرگتر همیشه بهتر است و بیشتر جواب می دهد، اما گاهی اوقات فضای
کوچکتر تنها چیزی است که شما برای شکوفایی برند خود نیاز دارید. فضای غرفه خود را کف باز انتخاب کنید تا به شرکت کنندگان
امکان دهد آزادانه در تمام فضا پرسه بزنند بدون اینکه احساس گرفتگی داشته باشند.

هنگام غرفه سازی از موقعیت مکانی استفاده کنید
معمولا در نمایشگاه ها هر فروشنده در جستجوی بهترین نقطه در طبقه آن نمایشگاه است. هدف اول شما برای نمایشگاه این است
که ترافیک را به سمت غرفه خود راهنمایی کنید. موقعیت نادرست غرفه ( booth ) شما می تواند در موفقیت استراتژی بازاریابی
برند تجاری شما تاثیر زیادی بگذارد.
اگر مکان غرفه شما "غیرقابل دسترسی" تلقی شود، حالا هرچقدر هم که در طراحی غرفه خود خوب عمل کرده باشید، فرصتی برای
ارتباط با مخاطبان هدف خود ندارید. از انتخاب فضاهایی در پشت نمایشگاه خودداری کنید.
در صورت امکان سعی کنید فضای خود را در نزدیکی ورودی انتخاب کنید که از درهای باز قابل مشاهده است. اگر نمی توانید
فضایی را در نزدیکی قسمت جلو تضمین کنید، بهترین شرط بعدی این است که در نزدیکی فست فودی ها یا محل استراحت
بازدیدکنندگان قرار بگیرید. شما می خواهید در یک تقاطع شلوغ حضور داشته باشید که می دانید شرکت کنندگان احتمالاً به
غرفه شما دسترسی دارند.


استفاده خلاقه برند در طراحی غرفه
از اولویت های بسیار مهم هنگام سفارش برای غرفه سازی این است که در مورد چگونگی ترکیب برند تجاری خود به ایده های
مهمی برسید. یک غرفه نمایشگاهی خوب باید نمایشی خلاقانه از برند شما داشته باشد. شرکت کنندگان باید بتوانند هویت،
شخصیت و کالای برند شما را از دور تشخیص دهند.
در یک سالن نمایشگاه با هزاران نفر، هدف شما این است که خود را از رقبای خود متمایز کنید. پس بهتر است برای غرفه سازی
نمایشگاه خود به شرکتی خلاق و کاربلد مراجعه کنید تا ایده های شگفت انگیزی برای نمایش برند شما ارائه دهند.
این مبحث در طراحی غرفه یک تجربه سرگرم کننده و تعاملی است و می تواند تاثیر مهمی در موفقیت به همراه داشته باشد.

شرکت غرفه سازی ایساتیس برای برندهایی که می خواهند در محیط نمایشگاه تاثیر متمایزی ایجاد کنند، با داشتن دو دهه فعالیت
در زمینه دکوراسیون داخلی و غرفه سازی در طراحی و ساخت با داشتن تیمی مجرب از طراحان معمار و پیمانکاران ممتاز در
زمینه دکوراسیون داخلی و دکوراسیون فروشگاهی و اداری به فضای شما هویت می بخشد. 

No comments:

Post a Comment